onsdag 21 december 2011

Tack Jessica!

Tack snälla och bästa Jessica för lunchsällskap på rundan över broarna <3
Jag har ingen aning om i vilken fart vi sprang i och omgivningarna bara passerade förbi utan att jag lade märke till dem. Ett mer personligt och givande pass tror jag inte att jag kan komma ihåg under hela 2011.
För nu går ju 2011 mot sitt slut. Bara 10 dagar kvar nu. Och om tre dagar är det julafton. Ingen julstress har kommit över mig i år och jag tror att det beror på att jag lärt mig "mota" stress och negativa tankar på ett helt annat sätt i år. Tack bästa Terje för din fina vägledning!
I brist på bild från dagens pass eller oufit så bjuder jag på en liten julnostalgitripp. En bild tagen på Liseberg för åtta år sen!
Bilden var även förlaga för vårt julkort 2003 och då med orden: "Det är så jobbigt den här tiden på året när alla vill ta kort med mig. God Jul önskar Harry & Co.":
I februari blir han 10 (!) år <3

2 kommentarer:

  1. :-D tack själv Eva. Vi gör det så bra, så enkelt är det, inte svårt alls ens en gång!
    Åh jag är lycklig jag, jag är glad!
    Kram till tusen :-)

    SvaraRadera
  2. Jessica: Ja, visst är vi bra? Vi är helt enkelt bäst!
    Kram på dig! <3

    SvaraRadera