fredag 30 december 2011

Ljus på årets sista morgonjogg

Ja, det var faktiskt ljust på större delen av min morgonjogg idag. När jag är ledig går jag inte frivilligt upp klockan 04:30 då känns 07:30 mer ok.

Kortet nedan är taget precis under Älvsborgsbron (som igår var avstängd pga stormen - IGEN!) och man ser hur solen som precis gått upp lyser upp bockkranen på Eriksberg:


Totalt 10 km som kändes mycket bättre än de 11 km som betades av igår.

Nu bara ett tillfälle till i år när jag ska snöra på mig löpardojjorna: Sylvesterloppet 10 km, imon på Nyårsafton. Sen stänger jag 2011 och ser med tillförsikt framemot 2012.

4 kommentarer:

  1. Lycka till i morgon och gott nytt löparår.

    SvaraRadera
  2. Olov: Tack och tackdetsamma! :-)

    SvaraRadera
  3. Stort galet Lycka Till imorn, may the spirit be with you :-)!!

    SvaraRadera