onsdag 28 december 2011

Som man bäddar får man ligga, typ

Igår hade jag bästa väninnan Lena på besök så jag gav mig faktiskt ut på ett pass till. Sällskap när man springer är lyx så det vara bara att köra! Åtta kilometer sprang vi i blåsten ner mot Älvsborgsbron och munnarna gick i ett på oss båda två :-P

Så här snygga var vi när vi sprang:


Jag med min Runningskirt utanpå de vanliga tightsen och Lena med Runningskirt Capri-varianten och kompressionssockar till.

Och så kunde jag inte låta bli att köpa en kjol till, det blev den här:


Tack bästa Lena och Loverunning att ni håller mig SNYGG :-)

Efter löpturen så blev det champagne, mat och samkväm - underbart, helt enkelt!

Två Resorb i ett glas vatten innan sängdags var nog det som räddade vår gemensamma morgonjogg imorse. Åtta SEGA kilometrar som sprangs under mer eller mindre tystnad. Men så är det ju med bästa vänner; antingen pratar man oavbrutet eller så är man tysta ihop och känner sig lika nöjd med båda tillstånden.

Efter avslutad morgonjogg blev det mera Resorb och sen skulle Lena jobba :-(

Jag har därefter mest "fnulat" och är nu så trött att en lillvil inte skulle sitta fel. Måste vara alert till klockan 18:30 då jag ska hålla ett fyspass för ett handbollslag! Men som uttrycket och rubriken säger: Som man bäddar får man ligga MEN det var totally worth it! Och att jag kommer att sova som en sten i natt är väl dagens understatement :-P

5 kommentarer:

  1. Ser trevligt ut. Och handbollslaget..det är väl bara att köra idioten tills de stupar..:)

    SvaraRadera
  2. MagnusN: Hahahaha, låter som ett bra upplägg om jag vill att de inte ska anlita mig igen ;-)

    SvaraRadera
  3. Aaaaghhh, nu måste jag bara köpa de där snygga kjolarna. Har lyckats avhålla mig så länge så länge... Vad har du för storlek på dem? Vi är ju lika smäckra och jag kan inte prova dem. (Du kan sms:a mig svaret :-D)

    SvaraRadera
  4. Snyggon! Å en sån där kjol Lena har på sig måste nog snart komma i min äga. Jag älskar hundtandsmönsrat!!

    SvaraRadera
  5. Jessica: Jag har storlek 1 i Athletic (den med typ cykelbyxor under) och storlek 2 i den vanliga Runningskirten (den med trosa bara) - beställ! Du kommer INTE ångra dig!

    Andréa: Ja, den är skitsnygg! Valde mellan den och den rutiga som du ser ovan - kanske får göra en beställning till? :-P

    SvaraRadera