fredag 16 december 2011

Bevis!

Jepp här har ni beviset! 04:39 imorse så tog jag detta kort precis innan jag stack ut på min 12 km morgonjogg:
Sen när jag hade tagit kortet så tänkte jag: "Hur ändå in i xxx ska de kunna veta att detta kort inte är "fusk"? Jag kan ju ha ställt klockan på denna tiden och tagit ett kort, eller hur?" Men jag litar på att ni litar på mig - för det gör ni väl?

Läs gärna krönikan idag på jogg.se som handlar om just morgonjogg - tack snälla Mary för hjälp med "redigering" ;-)
Som ni förstår så fortsätter mitt experiment och jag LOVAR återkomma med resultaten efter nyår!
Som avslutning på detta "bevisinlägg" vill jag gärna dela med mig en bild på vår nya familjemedlem, "Blue":
En julklapp i förskott till mig från sonen (han har gjort den i syslöjden) <3
Ha en fin fredag!
/Eva

8 kommentarer:

  1. Är det inte Snooze-funktionen som lyser däruppe till vänster? ;) jodå, jag litar såklart på att du var ute och kutade i mörkret! Fin julklapp!!

    SvaraRadera
  2. Staffan: Hahaha.
    Det här är kort på klockan/laddaren/spelaren där jag har min iPhone, således inte väckarklockan (vaknade faktiskt INNAN den ringde idag) ;-)
    Och ja, "Blue" är fin han <3

    SvaraRadera
  3. ÄNNU tidigare!? hur tidigt lägger du dig på kvällen egentligen..? eller är det middagslur som gäller?

    SvaraRadera
  4. s-kils: Jepp, 10 minuter tidigare idag :-P
    Jag går och lägger mig vid elva. Behöver inte så mycket sömn och så dricker jag en del kaffe ;-)

    SvaraRadera
  5. Inte ens a mother load of kaffe får mig ut 04:39, uh-uh. UH-UH!! Tror inte ens att fina Blue skulle ge sig ut då.
    Galenpanna.
    Skall å andra sidan bli JÄTTE intressant att läsa om exprimentet och resultaten!
    Trevlig helg sötnos :-)

    SvaraRadera
  6. Jessica: Nä, Blue låg och sov när jag stack ut.
    Och ja, resultaten kommer nog att bli ganska intressanta, hoppas jag :-O
    Och trevlig helg på dig med vännen!

    SvaraRadera
  7. Du är galen... morgonjoggande kan jag kanske förstå om det sker typ kvart i 6, men 4.39 är ju mitt i natten

    SvaraRadera