fredag 9 december 2011

"Du är inte klok!"

Nä, jag är nog inte det. Jag menar varför hålla på med morgonpass och nu idag även ett pass på löpband när man innerst inne "hatar" dem. Jo, men idag så var det ju storm ute (ser ni hur trädet vajade, eller jag menar slutade göra det när jag skulle ta kort, hahaha):
Och häromdagen så morgonjoggade jag ju för att det inte fanns någon annan tid att träna.
Sen om man för det kan säga att jag inte är klok bara för att jag gör saker jag inte gillar är ju en annan sak. Man kanske kan kalla mig disciplinerad istället?
Dagens pass på bandet var riktigt jobbigt. Senast jag kommer ihåg att jag körde det var faktiskt på min 40-års dag. 5 minuter i 5:00 fart och sen 5 minuter i 4:00 fart osv osv i 60 minuter, dvs totalt 30 minuter i 5:00 fart och 30 minuter i 4:00 fart. Sista 5 minutrarna var jag så trött att jag nästan försökte fuska men ICKE! Svetten rann och jag tror inte att jag svettats så mycket sen jag i somras körde mina vänstervarv på Kreta :-P
Årstotal 111209: 3551,1 km = 104,4 kvar :-)
Ha en fin fredag!
/Eva

4 kommentarer:

  1. Låter väl ganska klokt att köra det passet på löpband, även om det blir lite tristare. Att inte träna alls tycker jag är betydligt mindre klokt än att träna mycket, but that's just me :)

    SvaraRadera
  2. MagnusN: Ja, jag tycker som du men så är ju kanske inte du och jag som de flesta ;-)

    SvaraRadera
  3. Nej, det kanske vi inte är, men jag tänker i alla fall inte låta nån annan styra vad jag gör/inte gör..tar det mer som en komplimang om nån säger att man inte är klok och berättar gärna nåt ännu mer extremt för dem :)

    SvaraRadera
  4. MagnusN: Helt rätt - Do your thing!

    SvaraRadera