fredag 23 mars 2012

Om jag själv får välja...

Om jag själv får välja så äter jag mer än gärna grönkålsrester till lunch:





Om jag själv får välja så tar jag på mig mina gamla slitna jeans trots att jag är 41:




Om jag själv får välja så springer jag mer än gärna lunchpass med sällskap (tack Johan för idag!)...

Om jag själv får välja så hade jag inte satt ett HIT-pass klockan 17.00 på en fredag men jag kommer gå ändå...

Om jag själv får välja så hade det blivit långpass imon men vågar inte riktigt än för foten....

Om jag själv får välja hade jag önskat att utemöblerna redan idag stod placerade på vår fina veranda men orkar inte hämta upp dem just nu...

Om jag själv får välja så hade jag önskat att alla dagar var fredagar - TGIF!

2 kommentarer:

  1. Du måste skaffa bättre jeans. Dom där passar ju mig, och dig. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha. Ja, jag vet men de är favoriter. Lovar att jag även har andra mer tjejiga ;-)

      Radera