måndag 5 mars 2012

Härligt x flera!!!

Idag kom den här t-shirten i posten:



Och även om jag inte gillar sådana där "jippo t-shirtar" så är nog detta en jag kan tänka att ha på mig för att VISA för ANDRA att jag tränar inför ING NYC Marathon :-P

Idag genomfördes årets första intervallpass på F&S och det var ganska stor uppslutning (15-20 personer? Jag glömde räkna) och jag hade visselpipan i högsta hugg när vi efter uppvärmning körde 15 x 1 minut med 1 minuts vila emellan. Härligt att se alla kämpa efter sin egna förmåga och nu är jag faktiskt lite hes efter att ha skrikt mer eller mindre under hela passet :-P

På lunchen körde jag F&S Flex. Ett jättebra rörlighetspass med bästa Cilla. Lovade henne att försöka komma varje vecka på det passet för jag är nästan pinsamt stel i min rygg och baksidor men det kan ju bara bli bättre!

Summa sumarum: Vilken bra och härlig start på veckan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar