torsdag 17 november 2011

Kärlek och broar

Satt och och letade efter en helt annan bild i min telefon när jag hittade den här:
Hade inte ens sett bilden innan idag. Det är så klart sonen som tagit den. Det finns en del bilder i min telefon som han tagit som är så fina betraktelser. En blomma. Som han förmodligen planerade ge mig efter loppet för den som tittar riktigt noga ser att bakgrunden är Gärdet och där var vi i år när jag sprang Tjejmilen. För mig betyder bilden kärlek, det finaste som finns <3
På lunchen sprang jag med bästa E. Även om vi inte känt varandra så länge så känner jag att detta kommer är början på något bra. Sen att hon springer FORT och att jag hela tiden ligger steget efter det är en annan sak :-P
Idag sprang vi över broarna, totalt nästan 15 km om jag lägger till dit- och tillbakajogg från där vi möttes upp precis vid GöteborgsOperan. Och om man bortser min transportjogg, partiet upp till Älsvborgsbron (jobbig stigning från Jaegerdorfsplatsen kan jag lova) och broarna så sprang vi resten av passet i 4:25-4:30 tempo. PRATANDES mer eller mindre HELA tiden! Jo tjena, jag kommer att FLYGA över broarna när Varvet är nästa år ;-)

2 kommentarer:

  1. Är nog inte fel att hänga på henne, låter som bra drag under galoscherna där :)

    SvaraRadera
  2. MagnusN: Perfekt att träna med någon som är bättre. Hon sprang ett millopp på 38:26 nyligen och kan nog ännu bättre så nog är det drag under galoscherna :-P

    SvaraRadera