tisdag 1 november 2011

Hinner inte!

Idag har varit en dag när jag hela tiden känt att jag legat steget efter. Så där när man inte riktigt hinner med hur mycket man än försöker. Ett tag tänkte jag att det var lika bra att ge upp och släppa allt och sätta mig och slösurfa eller bara stirra ut i tomma intet men jag tog mig i kragen och fortsatte att rusa på.

Dagens träningspass var egentligen inte mitt pass utan jag mest hakade på och fick några kilometrar i benen. Jag höll nämligen ett teknikpass för ett företag. Efteråt så gick jag därifrån och pga dagens "full-rulle-tempo" så var det nästan som om jag fick en blackout; hade passet ens varit? Men det hade det ju och jag tror säkert att några kommer ha träningsvärk imon. Jag med fast inte i benen utan i hjärnan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar