söndag 13 november 2011

Laddar

På fredag eftermiddag åker jag till Stockholm för Svettisdagarna 2011:



Var i fredags och hämtade programmet och mina tågbiljetter. Kommer knappt ihåg vilka pass jag satt upp mig på men det ger sig ;-) Jag vet att jag kommer att vara trött när jag är hemma igen på söndag kväll...


Idag var det sista långpasset i Skatås i F&S regi och vi sprang 16,8 km. Nu blir det inga fler sådana långpass kanske förrän nästa höst. F&S Göteborgsvarvsträning drar dock igång slutet januari samma dag och tid.


Och med avslutande Löparskoleruset igår så går jag nu in i en lite lugnare period som ledare. Bara tre måndags intervallpass kvar på F&S och så min onsdagsgrupp. Jag älskar verkligen att hålla i grupper men det är även skönt att få ett visst brejk för att hämta nya krafter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar