onsdag 15 juni 2011

Morötter och toapapper

Morötter och toapapper, morötter och toapapper, morötter och toapapper....



YES! Jag kom ihåg!!! Denna veckan är ingen bra vecka alls, känns som om jag ligger en dag efter hela tiden och jag hinner inte med.

Idag cykling kors och tvärs över hela stan i j-vla fart. Gillar dock inte att svettas i "vanliga" kläder, blä! Lyckades bara komma fem minuter för sent för att hämta sonen och hans kompis :-P

Imon, nytt schema att följa men förhoppningen är att det ska hinnas springas lite i alla fall. Idag blev träningen att vara lite mer aktiv på mitt utomhuspass och inräknat cyklingen idag så känns det i alla fall i kroppen som om jag tränat!

Men det där loppet som jag anmält mig till sen lång tid tillbaka och som är nu på lördag känns GANSKA avlägset. Känner mig helt ur form och har inte fått till de pass som jag velat så det lutar åt att jag gör en DNS. Eller så kanske jag ska springa i alla fall, just därför att jag inte känner någon press pga att jag inte tränat som jag kunnat och känner mig lite ur form :-P
Well, det beslutet får vänta till imon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar