onsdag 1 juni 2011

Vilken j-vla dag!!!

Vet inte var jag ska börja men just nu känner jag bara att jag vill att denna dagen ska vara över...

När ALLT går emot en, både på det personliga planet och det yrkesmässiga, suck...

Kände mig således inte speciellt sugen på dagens backintervaller som skulle springas här:

10 stycken närmare bestämt. Orkade inte ställa in klockan utan körde bara. Försökte jobba på tekniken och bibehålla hög benföring alla 10 gångerna uppför och kände väl att jag lyckades ganska bra.

Känner mig nu helt slut i både skallen och benen men får försöka ta tag i mig själv inför kvällens utomhuspass. Och efter det fika med en väninna så att dagen kanske kan sluta lite mer i dur än moll...

Dagens citat:

"Character is like a tree and reputation like a shadow. The shadow is what we think of it; the tree is the real thing." - Abraham Lincoln

4 kommentarer:

  1. Det kan enbart gå bättre imorrn med andra ord, eller hur? :)

    SvaraRadera
  2. Magnus N: Ja, för efter regn kommer det väl alltid solsken? :-)

    SvaraRadera
  3. Ok, det här är helt sjukt och jag kommer säkert att låta som en A. Stalker eller B. Copycat - men hilfe vilken hellday. Jag var inte ensam!
    Dur imorgon eller hur?
    :-*!

    SvaraRadera
  4. Jessica: Du är ingen stalker eller copycat.
    Tråkigt att höra att du oxå hade en dålig dag - men idag är en ny dag, eller hur? :-)

    SvaraRadera