onsdag 8 juni 2011

Jag hinner/orkar inte...

Inte ens det här hjälpt mig att få upp energin:



Både igår och idag har varit SEGA dagar då jag inte riktigt orkat eller hunnit med allt :-(

Igår sprang jag 7,5 km med en kund i lugnt tempo och sen var väl tanken att jag skulle ut på en runda själv men det blev inte av. Dock fick jag till ca 15 minuter effektiv styrka nere i källaren medans sonen spelade COD...

Idag var det då tänkt att jag skulle få till åtminstonde ett litet distanspass, men icke! Det är för tryckande varmt så jag orkar inte...gick ner i källaren och körde lite styrka i min TRX istället.

Vissa dagar suger musten ur en och när man två dagar i följd inte hunnit med en bra lunch i tid så hinner jag inte ikapp...well, imon är en ny dag, eller hur? Och då j-vlar ska jag få till ett bra löppass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar