fredag 10 juni 2011

En bra fredag i vänskapens tecken :-)

Idag har jag ätit långlunch med en väninna som jag inte träffat på LÄNGE! Ibland blir det så, tyvärr. Men ofta känns det som om det bara är att plocka upp där vi var sist. Liten stund av uppdateringar av ens liv och så är man "på banan" igen. Att kunna prata om allt mellan himmel och jord på ett fördomsfritt och ärligt sätt gjorde att jag kände mig upprymd av glädje över att få ha en så fin vän och att vi under vårt möte kände både glädje och sorg tillsammans. Tack kära M för den underbara lunchen och den fina presenten!

Hämtade sen sonen och har nu precis avverkat 5 km snabbdistans med 1 km uppjogg och 1 km ned jogg. Tid på snabbdistansen 20:42, helt ok.

Nu väntar mys med familjen - life is good och jag tror innerligt på att Good things happen to good people - ha en fin fredag!

/Eva

4 kommentarer:

  1. Andrea: :-) Ha en fin helg du med!

    SvaraRadera
  2. Fick mig just ett gott skratt åt mig själv. Läste "_Hittade_ sonen" - - - läste vidare i all hast och såg för mig hur (stackars) sonen måste ha kutat för att hinna med i ditt tempo :-D DÄR trillade slanten ner när jag insåg att jag måste ha läst fel nånstans!

    Trevlig helg Sweetie!

    SvaraRadera
  3. Jessica: Hahaha, ja det hade vart' nåt :-P Fast han cyklar snabbt och då hinner inte jag med :-O
    Trevlig helg själv guapa!

    SvaraRadera