fredag 12 augusti 2011

ÅH-jogg med sonen

Ja här är jag med sonen efter att jag åh-joggat idag med tunga ben:


Och ny kjol och nya strumpor har jag oxå! Tack Loverunning (IGEN!) - ni gör mig snygg i spåret :-) Här en närbild på mönstret på kjolen (jag har även matchande armsleeves i samma mönster):

Små söta hjärtan i olika färger och så lite glitter (och glamour?) - nice!

Idag var det riktigt tungt i benen...åsså lite träningsvärk på det! Körde ett ganska hårt TRX-pass i tisdags som gett träningsvärk i bröstet, RUMPAN (värst) och insida lår. Nypremiär av MBC och mitt utomhuspass har väl gjort sitt till för träningsvärken oxå även om jag inte kör alla övningar själv - tre dagar på raken med liknande övningar efter en paus på fyra veckor gör ju att man förstår att kroppen nu är lite "seg" :-O

Men idag är det fredag och det är min favoritdag och solen skiner igen så jag klagar egentligen inte - ha det gott!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar