måndag 8 augusti 2011

Nummer 27

Ja idag lämnade jag blod för 27:e gången i mitt liv och går nu omkring med ett litet bandage runt högerarmen:

Vis av tidigare erfarenhet så har jag på det ganska länge då det två gånger tidigare när jag släppt på det för tidigt börjat blöda igen...dvs jag är en riktigt blödig person, hehehe (Obs, Göteborgsskämt på låg/hög nivå).

Lite smolk i bägaren är väl att mitt Hb inte var så bra. 122 bara. Brukar ligga på värden över 135 så nu gäller det att den närmsta veckan att fylla på depåerna genom att äta järntabletter och bra mat.

Idag blir det i alla fall VILA! Efter förra veckans 100 km så känner jag att detta kan behövas ;-)

Denna veckan och nästa är lite mellanveckor då jag jobbar men ändå inte riktigt helt. Imon börjar återigen Mamma Boot Camp och på onsdag min Utomhusträning. Nästa vecka går sonen på fotbollsskola och sen veckan därpå börjar han i skolan. Tänk vad tiden går fort, tycker precis det var midsommar och nu är sommaren på väg mot sitt slut. Får gå ut och kolla efter om ljungen börjat blomma i rosa för det var "tecknet" jag lärde mig som barn att sommarn sjöng på sista versen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar