måndag 22 augusti 2011

Rött och matchat för hela slanten

Jepp, här är jag strax innan jag åkte iväg för att köra ett tabata inspirerat pass för några av F&S uteledare. Som parhäst hade jag bästa Erika (inte med på bild dock):


Annars får man faktiskt inte använda F&S kläder hursomhelst men då det idag var en "intern träff" så såg man mellan fingrarna på min outfit...

Innan hade jag sprungit ca 5 km åh-jogg för jag är fortfarande stel...

Totalt har jag idag då fått ihop ca 11 km och nu känns det bra mycket bättre i benen :-)

Bäst idag var nog dock havsbadet efter F&S-passet. Det blåste på bra och det gick vita gäss på vågorna och jag hade glömt min baddräkt MEN peppad av de andra att jag minsann inte är någon som bangar så badade jag i min runningskirt!!! Haha, första gången jag badat i kjol!
Det funkade det med men sen var det kallt i vinden när man kom upp, brrr.

Nu blir det att krypa ner och värma sig i sängen...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar