torsdag 17 maj 2012

Lukta på blommorna...å över 50.000!!!

Alltså idag är jag så j-vla trött att jag redan klockan 11 kände för att gå och lägga mig. Gårdagens 1500 meter simning och F&S TMI (instruktörslett pass inne i gymmet med endast tre deltagare) gjorde att det enda jag förmått mig idag efter att ha lett min mammaklass var att ta en promenad med resten av familjen till Botaniska trädgården. Där ville jag mest av allt bara sätta mig och lukta på de vackra blommorna/orkidéerna i bästa tjuren Ferdinand stil:












Inga frågor på vad det är för sort för jag är ingen dold hortonom ;-)

Har idag haft en diskussion med en kunning person om min skada och det var skönt att höra att vi båda är inne på samma linje: INGEN ASFALT på ett bra tag nu. Terräng är bättre. Får se om jag känner mig i slag imon eller på lördag för en liten runda i Änggården. Jag kommer då gå dit (asfaltsträcka på ca 1, 2 km dit) och även tillbaka. Annars kör jag akupressur varje dag, stretch och massage. Jag kan säga att man blir ganska smärttålig.

Ser idag på statistiken att min blogg nu passerat 50.000 sidträffar - kul! Kanske inte så mycket för de stora bloggarna men ändå en milstolpe för mig :-)

/Eva 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar