torsdag 31 maj 2012

There´s a new trainer in town!

Här bild på lite utrustning som jag snart ska använda mig av:




Stackars sonen och hans kompisar som idag måste dras med morsan som tränare på fotbollsträningen :-O
Det var lixom inte så glada miner när jag berättade detta. Sonens önskemål om att det ska spelas match hela träningstiden slängde jag på tippen direkt! Här ska det springas och köras styrkeövningar, sen KANSKE det blir lite match sista 10 minutrarna typ, hehehe.

Träning för mig då? Jo, igår simmade jag 1500 meter blandat bröstsim och ryggcrawl. Idag har jag morgonjoggat 11,5 km terräng i Änggården. Speciellt slutet blev intressant på detta morgonpass då en hund dök upp från ingenstans och hakade på/jagade mig i ca en kilometer. INGENSTANS såg jag någon ägare. Hunden var inte aggressiv alls men jag gillar inte när en hund springer tätt inpå mig. Således stannade jag och sa till den på skarpen. Inte trodde jag att den då skulle lomma iväg! Hahahaha - underskatta aldrig ordets makt!

Nä, nu måste jag nog sjunga upp visselpipan lite - hörs imon! 

2 kommentarer:

  1. Haha..var snäll mot barnen nu Eva..inte för många "idioten" :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahaha - blev faktiskt inga idioten men väl lite löpning ;-)
      Det var så flamsigt ett tag att jag röt till och några skärpte sig inte förrän tre straffvarv genomförts. SEN blev det bättre när de fattade att jag menade allvar. Bäst var kommentaren från en kille: "Är du militär?" :-O

      Radera