onsdag 4 januari 2012

Dagens tränare!

Ja nedan kan ni se bild på sonen som idag ville följa med på mitt morgonpass. 8 km orkade jag i 5:00 fart i blåsten och det var tungt, tungt. Kan bero på blodgivningen i måndags (nummer 28 i ordningen), två dagars morgonpass på 12 km vardera och ett TRX-pass på 20 minuter sent i måndags kväll. Nästan så att jag funderar på att vila imon, men ni som känner mig vet att det förmodligen INTE blir så ;-)

Sonen försöker fixa med växelspaken innan vi ger oss iväg...



2 kommentarer:

  1. Aldrig fel med en pådrivare, hoppas kunna nyttja mina killar till det snart :)

    SvaraRadera
  2. MagnusN: Jepp, inte fel med pådrivare :-)
    Fast det var "lättare" när sonen var yngre nu cyklar han så fort att jag inte hinner med ens om jag kör snabbdistans :-P Och idag var fanimig en pärs: morgonpass, motvind och seg efter blodgivning - var riktigt ansträngande att hålla 5:00 fart och sonen tyckte jag var extremt långsam, haha. Fast sen blev det jobbigt även för honom när värsta vinden kom, hehe. Kvalitetstid i dubbel bemärkelse ;-)

    SvaraRadera