fredag 15 juni 2012

Drag under sulorna!

Ja här är jag strax innan jag stack ut på min morgonjogg i morse:




Även färgmatchad på skorna (Inov-8 X-talon 190) :-)

Å det var drag under de där sulorna kan jag lova! Kändes att det var en lätt tävlingssko man fått på fötterna. Jag drog på så gott jag kunde och sprang 5 minuter snabbare än sist jag sprang dessa 9 km :-)

Skorna var riktigt bra! Kände att jag vågade släppa på mer nedför än jag vad jag vågar med mina Anima. Dock är de tunna så kanske att 15 km är max vad mina fötter och vader klarar.

Annars har hälsenorna fått sig en annan omgång precis. Spökhotell Gasten på Liseberg med sonen och tre tonårstjejer bakom som typ skrek sönder våra trumhinnor och trampade sönder just mina hälsenor :-O Well, jag skrek en del jag med ;-)

Ikväll fotboll så klart! VM 2006 så såg maken och jag matchen Sverige-England från läktarplats i Köln. Då blev det 2-2 och jag fick en upplevelse jag aldrig kommer glömma. Vi får hoppas att det efter ikväll känns som om även denna matchen blir något vi vill minnas.

Ha en fin fredag!
/Eva

2 kommentarer:

  1. Supersnygga skor! Har kikat på Inov-8, men har inte fastnat för någon särskild modell (än). Tyckte du om de nya skorna? :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är de snygga!
      Jag gillar dem skarpt men de är lätta/tunna varför jag till att börja med kommer använda dem på kortare pass. Typ max 15 km. Kanske längre på sikt :-)

      Radera