torsdag 21 juni 2012

Dubbla pass och some new friends!

Igår blev det dubbla pass. Först 2000 meter simning där jag känner att det går framåt. Fokus på att använda armarna så mycket jag kan.
Sen blev det nästan 13 km i Änggårdsbergen med bästa Johan. Vi stod på ganska bra och han tog mig i sista "helvetesbacken"! J-vlar vad snabb han blivit - kul! Läs gärna HÄR om vad han skrev om passet :-)

Igår var jag även och hämtade mina kulor:


1 st 8 kg, 1 st 12 kg och 1 st 16 kg.

Idag har jag mjukstartat med dem. Ca 15/20 minuter blev det med marklyft, svingar och avslutningsvis russian twists. Mer träning blir det inte idag mer än att träna upp rösten inför ikväll när jag ska heja på en väninna som ska springa 5000 m på bana.

Passar på att önska er alla en fin Midsommar, oavsett var ni är och vad ni gör - KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar