fredag 10 februari 2012

Snart tillbaks till verkligheten...

Det blev ingen valhajssafari idag pga blåst :-( Vi hoppas på att det mojnat till imon kl. 10.00 då det blir nytt försök.

Maken var ute och fiskade med båt imorse kl 05:30 och de fick med spö upp en yellow fin tuna men sen fick de raskt ta sig tillbaka pga vädret precis när de hade fått napp på något stort som BET AV stållinan!!!

Jag sprang under tiden ett åh-pass på bandet. Inget pass har varit längre än 40 minuter och just nu känns det som om jag gjort mitt på bandet för i år. Ett sista pass kommer jag nog dock hinna med imon innan frukosten och safarin.

Ikväll blir det avskedsmiddag för vårt sällskap på stranden och sen åker vi till Male med sjöflygplan imon eftermiddag för vidare hemresa till verkligheten i hemma i Sverige.

Detta är en resa jag kommer att minnas för livet men alla goda saker har ett slut och så även detta.

Så imon är det nog någon annan än jag som står ute i sanddynen och vinkar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar