måndag 27 februari 2012

Snart med i matchen igen!

Ja, jag är fortfarande lite krasslig men känner att jag nog imon kan ge mig på en lätt löptur. Vad passande att bästa Lena är i stan då så att vi kan få till en lunchjogg ihop! :-)

Och tro inte att jag slappar och går upp sent bara för att jag är sjuk, nejdå. Imorse stod jag utanför en annan väninnas jobb redan klockan 06:58 för att träna henne i en timme, hehehe. Om allt går bra kommer jag att "drilla" henne två gånger per vecka. Vi får väl se hur länge hon "står ut" med sin drillsergeant :-P

Idag kan ni läsa fjärde och nästsista delen i "Evas mentala resa" på jogg.se - artikeln hittar ni HÄR!
Nästa vecka kommer sista delen som är en slags utvärdering. Jag kommer då även lägga upp länkar till hela serien för er som vill läsa den i en följd.

Ha en fin måndag!

2 kommentarer:

  1. Hon kommer börja med att gnälla lite om hur dåligt tränad hon är men det är lika bra att hon får ta i hela vägen.. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha - förstår jargongen på ert pass idag ;-)
      Lovar låta henne jobba extra hårt imon!

      Radera