torsdag 28 april 2011

Hur många gånger kan man träna på en dag?

Börjar först med en bild på ett "paket" på kudde:



Lite deppigt är det - svårt att äta, svårt att torka sig, svårt att skriva, svårt att spela TV-spel osv osv - försöker "muta" med olika "saker" men det funkar sådär :-( Well, åb imon och omläggning, vi tar en dag i taget.

Annars känner jag själv att min utesäsong verkligen kommit igång; det är pass mest hela tiden och även om jag inte aktivt deltar själv på alla pass så känns det ändå. Att visa och köra utfallssteg i dagarna tre känns kan jag lova :-P

Imorse blev det i ala fall en lätt morgonjogg på ca 10 km innan mitt MBC pass, sen cykel till jobbet i rasande fart. Jobba, jobba, jobba och sen snabbt i väg på cykeln igen för att hämta sonen.

Sen transportjogg på 2 km till F&S Tempo/teknikpass - passet blev på 7,5 km - sen 2 km hem igen.

Fast det slår nog inte en dag förra året då jag tror att jag totalt fick ihop 24 km på tre pass och sen två pass till med styrka. Att jag inte ens kommer ihåg datumet säger väl allt om att jag försökt förtränga den dagen, hahaha.

Och apropå träning så har jag fått frågan av många om varför jag inte "syns" längre på www.jogg.se och känner väl att jag vill förklara detta lite. Jag registrerar fortfarande all min träning där men har valt att inte längre dela min träningsdagbok. Detta beror på mig själv och hur jag mått det sista och känner att jag för tillfället inte vill dela den med någon. Jag behöver hitta tillbaka till glädjen igen och att lägga bort klockan och inte titta på tider, kilometrar eller hastigheter. När jag känner mig redo kommer jag "öppna" den igen, I promise.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar