måndag 25 april 2011

900 kr för en meter







Surt, surt och återigen surt! 9 meter från ett övergångsställe hade jag parkerat och stod där i 10 minuter (hade faktiskt betalt p-biljett) - och inte gick det att resonera om att riva lappen heller - NEJ - den var redan utskriven lixom!

Arg, arg och återigen arg begav jag mig då mot Skatås för att "bränna av" 21 km med F&S...

Surt, surt och återigen surt när det visade sig att slingan inte alls var 21 km utan typ 20,3 km...

Arg, arg och återigen arg på mig själv att jag inte hämtat ut shorts eller korta tights på huvudkontoret för F&S och idag fick springa i långa röda tights när det var ca 20 grader...

Arg och sur ska väl kanske kunna förbytas mot glad, glad och återigen glad och kanske lite skratt, skratt och återigen skratt när vi går på cirkusen som smällts upp på fotbollsplanerna nedanför där vi bor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar