onsdag 20 april 2011

Inte på topp...

Ingen bra känsla alls idag i kroppen men jag begav mig ändå ut på det planerade passet MEN valde att avbryta. Ja, ni läste rätt, jag avbröt och joggade hemåt istället. Benen var tunga, flåset för jobbigt och jag hörde någon inom mig som skrek: SLUTA SPRINGA NU!!! Jag kan inte beskriva riktigt hur jag kände mig men kroppen ville inte och även om jag är en person som brukar "stick to the plan" så kändes inget rätt idag alls.

Man kan inte ligga på topp jämt och jag hoppas att jag inte "trillat ner i en grop". Kropp och själ hör ihop och ibland blir det väl lite för mycket.

Jag hoppas på att imorgon är en bättre dag.

/E

5 kommentarer:

  1. Word; de hör alldeles riktigt ihop.
    Försök (jag vet hur svårt det är) att njuta av ett par dagars (?) lugn. Bara fesa runt och påska dig :-D
    Nävars men du vet att när huvudet inte vill lyssna så sätter kroppen stopp vare sig vi vill det eller inte.
    //Dr. Phil

    SvaraRadera
  2. Jessica/Dr Phil: Visst är det så. Allt hänger ihop och ibland måste man helt enkelt stanna upp lite och tänka efter. Tack för dina ord och ditt stöd - OCH hur går det "mucksakerna"? ;-)

    SvaraRadera
  3. "Certain thoughts are prayers. There are moments when, whatever be the attitude of the body, the soul is on its knees." - Victor Hugo

    SvaraRadera
  4. Klok man V. Hugo. Såna där klokheter som får en att fatta galoppen fastän man vill vända huvudet åt andra hållet och låtsas vissla för att inte höra.
    Har just betat av lite muckchips, herregud min rehakaraktär är fruktansvärd men allt sk*t i skåpen måste bort. -Har iaf inte köpt nytt *s*

    SvaraRadera
  5. Jessica: :-)
    Bra, ät upp allt så inget är kvar (det brukar jag med)!

    SvaraRadera