söndag 13 februari 2011

Premiär

Jepp, här är jag strax innan avfärd till Skatås där jag idag gjorde premiär för året på Friskis & Svettis Göteborgsvarvsträningar.

Idag höll jag i uppvärmningen och det jättekul att se att det var så många där ca 60-70 personer! Jag var sedan med i medelgruppen och vi sprang på hala vägar 9,2 km. Distansen ökas från 8 km (förr-förra veckan) och upptill 21 km. Underbart kul att springa i grupp och det är kul att få vara del i detta som funnits länge hos Friskis & Svettis.

Jag har nu "samlat ihop" dryga 97 km denna veckan så vi får se om jag få till 300 km denna korta månad, vågar dock inte hoppas för mycket på det men men vi får se...

Imon ny vecka och nya kilometrar att springa och kroppsdelar att träna, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar