tisdag 18 september 2012

Jag, en inspiration?


"Du är så otroligt duktig, Eva! Jag tror nog att vi är ganska många som följer vad du skriver och vad du gör, och du är alltid en stor inspirationskälla. 
Så jag vill bara säga grattis till ett fantastiskt skitbra lopp idag, och tack för att du delar med dig till oss läsare. 

Hälsningar, 
Jenny Fischer 

Och förresten, om jag skulle bo på västkusten skulle jag anlita dig som PT för att lära mig hur man tränar på riktigt : )"

När jag fick detta meddelande i lördags så fick jag nästan tårar i ögonen, så rörd blev jag. Återigen tack Jenny! 

Ta er gärna tid och läs Jennys första och enda (?) blogginlägg som ni hittar HÄR! 

Tänk vad löpningen kan förbrödra/försystra och hur sajten jogg.se bidrar till detta! Det är med stolthet i hjärtat som jag kan säga att jag är en del av detta fina. Känner på mig att denna tisdag kommer att bli en bra dag som sen kommer att avslutas på bästa sätt när en mycket kär vän kommer på besök. 



2 kommentarer: