måndag 7 januari 2013

Pantomimartisten strikes again!

Om det är något som jag INTE gillar så är det cirkus i alla former men mest ogillar jag nog pantomimartister. Vad är det de håller på med och vem f-n tycker att de är underhållande?
Insåg därför att jag måste sluta att se ut som en sådan på mina löppass - skäms på dig Eva! Först i fredags när jag var helsvart och så även idag när jag hade den där svarta tröjan där man kan dra ner ärmen på så att man får gratisvantar:


Inte ens tog jag mig tid att dra på mig en kjol över tightsen! Skäms igen! Nu får det fanimig bli ändring på det här! Imon ska det minsann bli färg på ALLA plagg annars kan jag lika gärna söka det där jobbet som pantomimartist på Kungsgatan direkt! Det enda som behöver införskaffas är sådant där vitt smink så är outfitten komplett, hahaha. 

Annars så skäms jag inte idag över att vara göteborgare då Göteborgsvarvet utnämnts till Årets idrottsevenemang 2012 - kul! Grattis! Denna min eminenta nemesis till lopp! Till den 18 maj ska jag i alla fall ha kommit i form OCH ha hittat en bra kjoloutfit, ingen pantomimartist strikes again om man säger så :-P 

4 kommentarer:

  1. Tycker mer du ser ut som en ninja... :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, bara huvan som saknas då ;-)

      Radera
  2. Ninja var ordet! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, ska bara fixa några nunchuks då så är jag redo! ;-)

      Radera