torsdag 16 augusti 2012

Friskförklarad


Jag är här fortfarande (det var visst någon som undrade) och jag har numera friskförklarat mig själv, eller rättare sagt min fot. 


Fem månaders rehab. Foten är inte 100% än men väl 95% och jag kan nu pressa på på asfalten utan att den knorrar. 

Det har varit mycket smärta och jag har gråtit och träningen har känts hopplös. Men till slut vände det. Nu ska jag bara ta tag i den där "andra smärtan" oxå så kanske det blir ordning på mig med. 

Jag vill tacka alla som stöttar/stöttat mig med snälla ord, kommentarer, sms och meddelanden - det värmer. Vissa känner jag väl och vissa inte så väl men många är de som visat att jag betyder något för dem. Tack. I will not forget. 

Och efter att hållit mig borta från flödet/bruset så kastar ja mig nu in i det igen med hull och hår - ni vet, jag är ju svart eller vit och ska efter lite tjat från några håll börja twittra. Vi får väl se hur det går...


/Eva 

4 kommentarer:

  1. Vad roligt att läsa att du och foten är tillbaka! Du har nu också en följare till! Twitter är rätt kul faktiskt, roligare än FB och det finns många roliga löpare att följa!

    SvaraRadera
  2. Tack Staffan! Ska kolla in vilka du följer, kan tänka mig att det finns några intressanta att följa där i din lista.
    Ja, bäst att kasta sig in i "bruset" direkt nu då :-P

    SvaraRadera
  3. Härligt att du är tebax! Provade på Twitter ett tag men fastnade väl inte helt och hållet, men kört hårt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Magnus! Ja, vi får väl se hur länge jag twittrar...

      Radera