söndag 13 mars 2011

Äntligen uppe!


Yes! Nu är en av mina 40-årspresenter äntligen upphängd!

Men Gud vad svag jag är i händerna OCH fötterna :-(
Men det ska det bli ändring på!
Att jag en gång i tiden tränade och tävlade i Taekwondo kan man ju inte tror :-P
Kanske att säcken var lite för hård och stor för lilla mig men då "härdas" jag bättre, haha.

Annars så klart löpning både igår och idag!
Igår 8 km lite snabbare, eller ja så snabbt det kan gå direkt efter frukost utan att man spyr eller får håll...
Idag 16 km med F&S Göteborgsvarvsträning i Skatås. Jämt fint tempo och gruppen höll ihop fint.

Således en liten fin kilometertotal denna veckan på 101 km :-)

Imon ny vecka och förmodligen "träningsvärk" i fötter och händer efter min reaquintance med "säcken" :-P

5 kommentarer:

  1. Shit vad roligt!! En sån kan man nog behöva ibland när man behöver få ut lite ilska :)

    SvaraRadera
  2. Andrea: Hehe - exakt! Jag jobbar sakta men säkert på mitt hemma-gym i källaren - hinner ju lixom inte till gymmet längre :-(
    Snart kan jag bjuda in folk och ta betalt = Fit-Evas gym, hehe
    Och känner redan nu begynnande träningsvärk i ena skinkan efter diverse sparkar :-P

    SvaraRadera
  3. Bra träningsmängd. Håller med Andréa, vilken grej att få slå ut sina aggressioner på.

    SvaraRadera
  4. Najs. Man skulle ha en på kontoret också!

    SvaraRadera
  5. Anna: Tack! Och det blir ju dubbelt bra: utlopp för aggressioner och bra träning!

    Runningskirts-Lena: Haha, ja det hade inte varit fel!

    SvaraRadera