måndag 4 oktober 2010

Mellanmål?







Ja, vad ska man välja som mellanmål? Kanelbullar eller de små flugorna man kan se till höger på kupongen? Svalde några idag när jag var ute och sprang 4x2500 m (10:10, 10:20, 10:11, 10:05). Passet kändes så där och inte hjälpte den extra energin av flugor det att lyfta till högre höjder.
Så jag frågade sonen vad han tyckte idag på Kanelbullens dag att vi skulle äta som mellanmål och då blev det så här:






Sen avslöjade han att de fått bullar i bamba och jag fick erkänna att jag petat i mig 1,5 bulle efter lunchen, haha. Äpplet faller inte långt från trädet.

För övrigt står det idag i Göteborgs Posten om vikten av D-vitamin. Något som "Don't fear the mjölksyra" tagit upp flera gånger i sin blogg (sorry att jag inte vet hur man länkar, är ju ny på det här med att blogga) - men i kanelbullar finns inte så mycket av just D-vitamin dock ;-)

Ha en fin kväll - nu ska sonen spela match med bulle i magen ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar