onsdag 13 oktober 2010

Lunchjogg igår...





Ja, hösten är min favoritårstid. Det blir ett helt annat ljus och luften känns "krispig". Jag är ju ingen fan av värme så för mig är löpning på hösten nästan det bästa som finns.
Igår på lunchen blev det 10 varv i Trädgårdsföreningen och ovan vyer var det som jag passerade några gånger.
Folk satt på bänkar och njöt och undrade nog vad jag var för en tok som snurrade runt runt flera varv därinne i parken :-P
12 km skrapade jag ihop då och sen ytterligare 10 km på kvällen på F&S jogg passet...var lite seg när jag lade mig i sängen igår...men det gäller att passa på och ta vara på tillfällen som ges och således blir det mer vissa dagar och som idag mindre...

2 kommentarer:

  1. En riktig superdag helt enkelt. Det är alltid lika gött när man får till två pass på en dag!

    SvaraRadera
  2. Anna: Couldn´t agree more :-)

    SvaraRadera