torsdag 12 december 2013

Kom igen - rösta på Svettig! (Eller som jag fortfarande kallar det jogg.se)

I Svettig-familjen ingår: svettig.se, jogg.se, tri.se, skid.se, cykla.se
Först ut var jogg.se som startades 2006 av kompisarna Krister och Niklas för att hålla koll på varandras träning. Jag tror nog inte att de trodde på att de då sådde fröet till Sveriges största löparcommunity som idag står på flera ben än bara löparsiten.

Jag träffade Niklas och Krister för några år sen och fick vara del av en väldigt kreativ redaktion som skrev om både det ena och det andra. Fortfarande skriver jag ibland på siten och alla mina gamla artiklar och krönikor finns att hitta i arkivet. Där kan man även hitta min träningsdagbok.

Igår när min bloggpost lades upp på startsidan så gick sidvisningarna snabbt upp över 1000. Idag är de nästan uppe i 2000. Det är många som "hänger där" och tycker och delar utöver att de reggar sin träning där om man säger så...

Niklas och Krister hade det tufft i början men de har alltid stått fast vid sina ideal att siten och allt därpå ska vara gratis. De anser även att det inte bara är de som "gör" siten utan faktiskt främst vi medlemmar. Att få vara en liten del av något så stort och fint enligt mig är en ära. Så kära ni som läser min blogg gå in och och rösta HÄR! Visa att även två killar från landet kan vinna en av de finaste utmärkelserna i tränings-Sverige! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar