torsdag 18 november 2010

Med iPhonen i linningen...(i-lands problem)

Väntade ett viktigt samtal men ville ändå springa. Har ingen "ficka" att ha iPhonen i eftersom jag aldrig brukar ha den med när jag springer så vad skulle jag göra? Omöjligt att lägga i fickan på jackan för den SLOG mig mot höften så att jag inte fick något bra flyt alls. Stoppade helt enkelt ner den i byxlinningen på tightsen och drog åt så mycket jag kunde för att den inte skulle åka ner - funkade perfekt! Lite MacGyver helt enkelt! Och nej, den åkte inte ner i trosorna en enda gång ;-)
Det blev 16 km i behagligt tempo och jag känner att just bara vanlig distans är det som är melodin just nu.

Strax ska jag iväg för att träna skrattmusklerna på Restaurang Rondo där Robert Gustafsson kör sin 25 årssshow för fulla hus - hur kul som helst, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar