onsdag 10 november 2010

Det kom ett paket...




Idag kom mitt efterlängtade paket från Wiggle :-)

Två par kompressionstights och ett par Adidas Adios.

Tightsen sitter som smäck! Känns som ett par dyra tighta strumpbyxor (typ Wolford) - ena paret är Sugoi och det andra 2XU. Kanske att de skulle kunnat varit ännu lite tightare, men vågade inte beställa XS. Och med min erfarenhet av strumpor med kompression så blir nog dessa bra ändå!

Skorna är inte mycket att orda om, favoriter helt enkelt och när de jag köpte sist redan ser ut så här efter bara 270 km, så var valet enkelt:



Men som någon på en känd löparstore sa till mig: "Det är tävlingsskor inte mängdskor" - får väl skylla mig själv då ;-)

Annars 12 km idag som egentligen skulle gått fortare men orkade inte pga blodgivningen igår. Kändes som pulsen låg nära max ändå och att tempot var 4:00 fast det istället var 4:30...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar