söndag 19 september 2010

Första passet ihop!

Så var det då dags för "mina" löparskoletjejer att genomföra första löppasset ihop.
Då alla ligger på olika nivåer så fick vi köra varianten där de som är snabbare vänder och kommer tillbaka till oss där bak efter ca 2 minuter. Tyckte att det funkade bra (hoppas deltagarna tyckte det med) och det var bra löparväder, ca 13 grader och lätt regn och att träffas för att springa i skogen under dessa premisser gör att man har en bra utgångspunkt :-) Starkt jobbat av ALLA och jag kommer att följa alla med intrese då jag vet att de kommer alla utvecklas på ett eller annat sätt under resans gång!
Nu under veckan får de jobba på sina personliga program och så träffas vi igen på torsdag för ny löpning!
Själv ska jag nu bege mig till vallokalen - det blir en spännande kväll med valvaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar