torsdag 16 september 2010

En lång dag...

En lång dag börjar gå mot sitt slut.
Dagen började med att fixa grupper på Facebook för min löparskola och utomhusträning.
Sen MBC pass i Slottis och idag bättre uppslutning jfr i tisdags då det hällregnade :-)
Sen till kontoret (eller kontorit som en viss Krister kallar det) och jobba lite.
Sen hem för egen träning 14 km lätt distans där jag vid två tillfällen höll på bli överkörd vid ett och samma övergångsställe av bilister som pratar i telefon, suck!
Sen lite mat och tillbaka till kontoret för att hålla i första teoripasset i min löparskola. Sex förväntansfulla tjejer som lyssnade ivrigt och kollade på varandras fötter (och mina)!
Nu sitter jag på spårvagnen på väg hem och känner mig lite seg. Det blir nog direkt i bingen när jag kommer hem...

Avslutar dagens inlägg med en härlig bild på några av mammorna på dagens MBC pass:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar