onsdag 12 oktober 2011

Missing out

Bästa och finaste höstvädret utanför mitt vardagsrumsfönster:


Men det blir ingen träning för mig idag för jag är sjuk. Näsan rinner, det raspar i halsen, huvudet är tungt och jag känner att något är på väg ner i bröstet. Suck.


Har ställt in mitt stående utomhuspass för första gången på TRE (!) år. När jag skickade sms till en av tjejerna idag fick jag till svar: "Ojdå, det händer inte ofta!" Nä, typ aldrig.


Nåja, jag ska inte klaga mer. Sverige vann matchen igår och nu ska vi visst vinna hela EM. I rest my case. Dock kanske något positivare att läsa om än vissa politikers bostadsfusk ;-)


Så jag vilar och inväntar att kroppen tar hand om "skiten" och planerar för lite andra saker.


Och apropå fotboll och missing out:


"I used to go missing a lot... Miss Canada, Miss United Kingdom, Miss World." - George Best

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar