lördag 1 oktober 2011

Jag tyckte jag hörde nåt!

Ja, bästa "tjejen" som vi kallar henne hörde nog något precis här:




Vi är hundvakter idag och det funkar bra en dag eller så för sonen och mig som egentligen är pälsdjursallergiker och så är det så mysigt!


Och ja, jag tyckte även jag att jag hörde nåt. Det var visst kroppen som inte vill vara med på noterna. Efter torsdagens lunchpass så har den allmänna sjukdomskänslan krypit sig på. Jag har försökt förtränga den och sprang ju en slöjogg igår. Men igår kväll var jag riktigt risig och fick gå och lägga mig efter bion. Huvudvärk och så där ont i kroppen som när man har influensa.


Repade mig i alla fall någorlunda till dagens pass på F&S men den där sjukdomskänslan vill inte riktigt ge sig av. Jag har inte tid att vara sjuk nu för jag har pass sön-mån-tis-ons-tors...


"Mamma du är ju aldrig sjuk." Sade sonen igår och tittade konstigt på mig när jag gick och lade mig redan 22.00.


Det får bli tidig sänggång ikväll med och så hoppas jag höra något annat från kroppen imon!



2 kommentarer:

  1. Åh, jag älskar hennes tokiga, sorgliga ögon. Hon är en alldeles förtjusande liten groda :)

    SvaraRadera
  2. Anjo: Ja, visst är hon en liten sötis :-)

    SvaraRadera