onsdag 29 december 2010

Inget bokslut...

Läser andra bloggar som nu håller på och summerar 2010.
Det har jag redan gjort. För de som är intresserade av att läsa mitt bokslut så läs mitt inlägg den 28/10. Jag ville ju vara först, hehe. Nä, skämt åsido så var jag redan "klar" med 2010 då. (Sorry att jag inte vet hur man länkar men någon dataexpert har jag aldrig varit...)

Vad gäller mål 2011 så finns det många som en del är högst personliga som jag inte kommer att avslöja här (kanske ändrar mig längs vägen?), annars är det samma mål som "haunts me" och som jag inte vill släppa:

VARVET och TJEJMILEN

Jag SKA knäcka dessa banor och målet för 2011 för dessa mina nemesis bland lopp är:

Varvet sub 90
Tjejmilen sub 40

Mål som just idag i sviterna efter en kraftig förkylning känns långt borta men som jag vet faktiskt är realistiska.

Sitter här med en kopp kaffe och ska strax äta frukost innan jag beger mig ut i kylan för att träna en "adept". En tjej som snabbt fått resultat. Underbart att se och jag blir så inspirerad varje gång när träning "funkar".

Tror att jag ska försöka ge mig på en liten runda idag för att känna hur det känns. Efter det kan jag ta ett beslut om Sylvester...

I´ll be back...

2 kommentarer:

  1. Hejsan Eva, friidrottsåret är ju december till november, så du gjorde ett helt korrekt bokslut, ler!

    God fortsättning och om vi inte hörs ett gott slut och en kanon början!

    SvaraRadera
  2. Easec: Hehehe, tack för info! Skönt att veta att man gör rätt ibland :-)

    God fortsättning och Gott Nytt önskar jag även dig!

    SvaraRadera