onsdag 1 december 2010

I-landsproblem i kvadrat


Snygga tår eller? Eller kanske jag ska säga naglar!!!
Har kämpat sen i våras med några naglar som varit blånaglar pga min glömska att klippa dem korta :-(
Stortån på höger har varit värst men börjar äntligen likna en hel nagel igen...

Mitt första Göteborgsvarv blev jag trampad/stämplad i starten och att jag dagen efter fick göra en mindre operation med viss assistans för att lätta på trycket är väl ett understatement - hela FOTEN hade svullnat upp och när trycket lättade (varmt gem som borrades genom stortånageln) SÅG jag hur svullnaden nästan försvann omgående!

Annars vanlig snölöpning idag, drygt 15 km i komforttempo.

Längtar egentligen mest till fredag då jag äntligen ska få dela min oas (Änggården) med bästa väninnan. Efter tre års prat om ett gemensamt pass blir det nu äntligen av - underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar