söndag 22 juli 2012

Team Loverunning


Ja här är Team Loverunning: 


Dvs bästa Louise och jag :-) 

Idag har vi tränat inför WetRockRace som vi ska köra ihop på fredag - I KJOL! 

Vi körde först ca 400 meter i havet och det var de absolut SÄMSTA förutsättningarna, hahaha. Kraftig vind och vågor från sidan!!! Jag försökte crawla men det gick inte. Fick så många kallsupar och drev iväg åt fel håll så det fick bli bröstsim. Blev faktiskt nästan sjösjuk av vågorna. Louise och jag höll samma tempo och jag fokuserad på att hålla mig nära, dvs ej längre bort än 10 meter från henne. 
Sen upp och springa 4 km på klippor, grusstig, stenkross, rötter och lite annat och sen i havet igen för nästa 400 meter. 

Jag kan säga så här: När jag äntligen fått upp värmen när vi sprang så var det ju dags att hoppa i plurret igen! 
Well, det gick fint att simma i kjol och skor och nu ska vi bara matcha ihop våra outfits inför fredagens lopp. 

Ni hejar väl på oss? Även om vi inte vinner vår klass så kanske vi vinner pris för snyggast outfit? ;-) 

4 kommentarer:

  1. Snyggos!
    Klart som korvspad (varför just korvspad??) att jag hejar på er!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack J! Och klart att det ska vara spad - hoppa i spat' = vattnet/havet ;-)

      Radera
  2. Snyggt! Lycka till och lycka till på Öloppet - värsta häftiga grejen!

    SvaraRadera