onsdag 18 juli 2012

Framåt, framåt

Ja, det går framåt. Speciellt med mina "kulor" och snart är jag nog redo att utöka min repertoar av basövningar. 

Löpningen går även den framåt och jag springer nu ca 45 minuter på asfalt utan problem. Inget direkt tempo än men jag känner mig inte stressad över det. 

Igår så testade Patrik och jag att tillsammans simma i våtdräkt och skor i Sisjön (insjö i västra Göteborg). Jag kan säga så här: Det kändes mycket konstigt att simma med skor och blickarna vi fick när vi direkt började springa i våra våtdräkter när vi kom upp vid en badbrygga var ganska "förvånade". Jag är glad att jag inte var själv om man säger så. Nu åker Pata till Grekland och jag stannar kvar här hemma men vi ska träna på båda två. Nu har vi i alla fall testat utrustningen inför Öloppet. På två veckor tror jag att vår utveckling kan gå framåt rejält så nu gäller det att hänga i. Främst med simningen då. 

För sonen gick dock inte så mycket framåt när han idag fick tillbringa 3,5 timme med mig på min arbetsplats. Efter det fick jag muta honom med en "present" + att vi åkte och badade i mina föräldrars pool. 


Å framåt kanske det inte heller går med min solbränna. Benen känns fortfarande ganska bleka även om jag nästan enkom springer i kjol även om det inte är speciellt varmt. Här bild strax innan min rehabmorgonjogg imorse och visst är benen lite bleka?



Well, allt kan inte gå framåt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar