torsdag 10 februari 2011

Nämen lite minusgrader på det här så...

Man ser inte så bra på denna bilden att det snöade ganska rejält när jag idag sprang två varv på grusåttan i Skatås. Idag hade jag i alla fall keps på mig så att jag slapp snön i ögonen...riktigt tungt på andra varvet då det var blötsnö och just dagen efter blodgiving är riktigt seg...



Igår sprang jag 11,5 km här, dvs åttan + Lilla Delsjön runt - då var det nästan barmark och kroppen hade ännu inte känt av att den tappats på 4,5 dl blod...

Annars inser jag att det inte är så långt kvar tills när sonen och jag har samma storlek på skor. Igår inhandlades nya "gympaskor" till honom i storlek 35. Jag har 38/39 på skor...



Och blir det nu minusgrader på den här snön/blasket så kanske jag gör slag i saken och skruvar i några dubbar i ett par gamla skor. Har inhandlat två olika; ett par vanliga och ett par lite längre...Tack för tipset om dessa dubbar "Don´t fear the mjölksyra"/medeldistans - men vart har du tagit vägen? Jag saknar din blogg...

Imon blir det i alla "bandet" - måste få till lite tempo i benen...

2 kommentarer:

  1. Nej vet du vad Eva? Nu säger jag hej!
    Jag har läst din blogg under ett par månader och jag måste säga det, jag beundrar din fart, din energi och din envishet! Läcker läsning är det :-)

    SvaraRadera
  2. Jessica: Hej på dig! Tack för dina fina ord!
    Kul att du läser min blogg och nu har jag lagt till din blogg på min "lista" så att jag kan läsa din oxå :-)Ha en fin helg!

    SvaraRadera