torsdag 3 februari 2011

Hejdå Sälen!

Om Sälen visade sig från sin bästa sida igår så var det tvärtom idag:



Snö och dålig sikt :-(

Men några åk blev det i alla fall innan vi satte oss i bilen för att bege oss hem mot Göteborg.

En positiv sak med snön var att sonen äntligen vågade åka själv från toppen :-) Glidet var ju inte det bästa och således var de branta backarna inte så farliga idag lixom :-P

Och en annan har precis samma stil som när jag åkte utför sist (12 år sen); nämligen ingen stil alls men fort går det, hahaha.

Sitter nu i bilen med kompressionstights på som använts som både underställ och just tights. Perfekt! Kompressionsstrumpor funkar inte för mig men tightsen - me like! Bästa kommentaren var nog i skiduthyrningen när jag kom in med dem och tjejen direkt frågade om jag skulle ha ett advanced paket, haha. Kan enbart berott på 2XU tightsen med ormskinnsliknande mönster ;-)

Imon ÄNTLIGEN lunchlöpning med bästa väninnan - GUD vad jag längtat!!! Undrar hur underlaget ser ut i Götet nu då det visst ska ha regnat en del. Men det krävs MYCKET regn för att isbark ska försvinna...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar