tisdag 15 februari 2011

OJOJOJOJ! Vilket intresse för Runningskirts!

Först och främst vill jag meddela att det kommer att ta ett LITET tag till innan man kan beställa Runningskirts från Sverige, dvs slippa frakt och tull - LOVAR återkomma om mer detaljer när jag vet mer!

Igår blev det i alla fall Skatåsåttan som var rena isgatan! Hade dessutom bråttom så jag hann inte stå och vänta på att min Garmin skulle hitta satelliter utan stack bara ut. Sträckan vet jag ju (7,8 km) - tror att jag låg i ca 4.30-4.40 tempo men det var riktigt jobbigt att springa på den "knöckliga" isen trots Icebugs, för de hjälper ju inte mot "knöckligheten", det gör inga skor...

Idag har det blivit 6,6 km med kund ute i kylan och jag är glad över att se hennes framsteg - och då ska man ha i åtanke att hon började med löpning när det är som "svårast", dvs när det är kallt och mörkt! Tänk vad lätt det kommer att gå för henne när det blir vår!

Har nu även tränat med TRX:en - och är helt gelé i benen och även resten av kroppen...
Längtar efter att kunna börja använda min boxsäck men får vänta lite till för att få hjälp med att borra i taket och att hänga upp den...har väntat några år på den så jag kan vänta lite till...

Ikväll hägrar den enda serie som jag ALDRIG missar: House!!!
Serien där man antingen hatar eller älskar huvudpersonen (Dr House himself). Och att det här med diagnosticeringen av patienter bara är en bi-historia det har väl alla fattat, eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar