lördag 13 november 2010

16,95 km med musiksällskap

Idag har jag sprungit över broarna i min vackra hemstad Göteborg :-)
Med bra musik i iPoden så gick passet snabbt och lätt, speciellt första halvan som betades av i 4:30 tempo utan att jag tänkte på det. Sen sackade jag andra halvan då jag började bli rejält hungrig! Hamnade i alla fall på ett totalsnitt på 4:45 på hela passet.

Kom sen hem till maken som varit på resa i jobbet i Rio de Janeiro så nu har vi alla i familjen "brasse-tröjor" :-P

Ikväll blir det hemmakväll och imon ska jag reka inför ett pass jag ska hålla den 23:e så nog blir det några kilometrar till imon oxå ;-)

P.S. - Har nu provat bägge kompressionstightsen och de är underbara och så får man ju så snygga ben i dem ;-) Lutar åt en favvis redan nu (Sugoi) men ska "testa" lite till innan jag bestämmer mig helt för 2XU är inte fel de heller...D.S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar