onsdag 3 november 2010

"Kort" långpass mitt i veckan!

Jepp, igår var det tänkt att förra veckans lunchpass med bästa väninnan skulle "återupprepas" men fick ett sms sent där det stod: "Jag är magsjuk..." :-(
Således lyckades jag igår INTE skrapa ihop 32,4 km som förra tisdagen utan endast 9,7 km i moderat tempo under F&S joggpasset.

Med regn och hård blåst idag var jag inte speciellt sugen på att sticka ut på ett längre pass utan det fick bli ett mellanting, ca 16 km i 4:45 min/km tempo = återupprepning av förra veckans pass med väninnan! Helt ok även om vinden höll på att blåsa mig av vägen några gånger :-P

Nu är det snart kväll och mitt onsdagspass med utomhusträning närmar sig. Har inte riktigt bestämt hur vi ska köra idag; under tak eller ute i det fria? Vi får se - tror ändå att de flesta kommer bli trötta och ha träningsvärk i dagarna tre, hehehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar